חברת Lead מספקת שירותי פרסום בגוגל ובאינטרנט. אנו עושים זאת באמצעות פרסום ממומן בגוגל ו/או קידום האתר באופן אורגני בגוגל. ליד היא חברת בוטיק המתמחה בפרסום בגוגל בארץ ובחו"ל.
עולם האינטרנט תופס חלק מהותי ונרחב בחיינו ורובנו נוהגים לבלות לא מעט שעות כל יום מול המחשב. האינטרנט הוא אחד מהמקומות המרכזיים המשמש לפרסום עסקים ושירותים.
בעלי עסקים כיום אינם זקוקים למימון רב על מנת לפרסם את השירות או המוצר אותם הם מספקים - אם בעבר היה צורך לפרסם את העסק באמצעי המדיה השונים כמו עיתונות, שלטי חוצות, טלוויזיה ועוד, היום יש באפשרותם של אותם בעלי עסקים לבנות אתר אינטרנט דרכו יוכלו לשווק את עצמם - כל שעליהם לעשות הוא לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים, שתדע כיצד לקדם ולפרסם אותם בגוגל ועל ידי כך תשפר את התוצאות העסקיות של החברה באמצעות הגדלת מספר הפניות (לידים) לאתר.
ההתפתחות של עולם האינטרנט היא יתרון משמעותי עבור בעלי עסקים שהשכילו להבין את הפוטנציאל הטמון בפרסום באינטרנט.דרך האינטרנט, יכולים כל אותם בעלי עסקים להגיע לכל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שחלקו כבר לא קורא עיתונים, אינו מאזין לרדיו ואף לא צופה בטלוויזיה שכן כל שהוא זקוק לו, ניתן למצוא ברחבי האינטרנט.
רוב האנשים מבלים לא מעט שעות במהלך היום בגלישה באתרים שונים באינטרנט. עובדה זו מסייעת לבעלי העסקים להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים מדי יום מבלי שנאלצו להשקיע הון רב בפרסום, במחיר נמוך וביחס עלות-תועלת גבוה ביותר - באמצעות הפרסום בגוגל.
חברת גוגל נחשבת למובילה בעולם דרכה כל בעל עסק ואתר יכול ליצור פרסום מוצלח שיניב רווחים. רוב בעלי האתרים אשר מנסים לפרסם את עצמם ולמכור שירות או מוצר כלשהו, מעוניינים להיות בין הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל שכן ידוע שמנוע החיפוש הזה הוא השולט בתחום.
פרסום בגוגל הוכיח את עצמו בעבר ועד היום ככלי היעיל ביותר עבור פרסום וקידום העסק. הדרך הטובה ביותר ליצור פרסום בגוגל היא באמצעות פנייה לחברת קידום אתרים מקצועית ואמינה שיודעת כיצד ליצור פרסום נכון ויעיל בגוגל.
אחד היתרונות הבולטים של פרסום בגוגל הוא כי הפרסום אינו מפסיק ולא נח לרגע.
כאשר בעל עסק בעבר היה מעוניין לפרסם את העסק שלו, היה עליו לרכוש זמן אוויר ברדיו או בטלוויזיה והפרסום היה מוגבל שכן לאחר כמה שניות של אותה פרסומת, היה עליו להשקיע סכום כסף נוסף עבור פרסומת נוספת. בעולם האינטרנט ובגוגל בפרט, אין צורך בהשקעת כספים מיותרים בקנייה של זמן אוויר או אינצ'ים של מודעות - שכן לא קיימת הגבלה על פרסומות וכל בעל עסק ואתר יכול להרשות לעצמו לפרסם את האתר שלו ללא השקעה כספית נוספת.
במידה ובעל האתר אכן השקיע מספיק בבניית האתר ועיצובו, קהל הגולשים הרלוונטי אכן יגיע בסופו של דבר אל האתר. פרסום בגוגל הוכיח את עצמו כיעיל במשך השנים וכיום לא קיימת שיטת פרסום טובה יותר המתקרבת לאיכות הפרסום בגוגל.