חברת ליד מספקת שרותי כתיבת תוכן לאתרים ולפלטפורמות אינטרנט שונות. אנו עובדים על פי הנחיות העסק או חברת קידום האתרים של אותו עסק, ויש לנו ניסיון רב בכתיבת תוכן לאתרים המותאמים במיוחד לדרישות השונות של מנועי החיפוש - תוך יצירת תוכן איכותי ומעניין.
אין עוררין על כך שעסק ללא אתר אינטרנט הוא כמו איש מכירות ללא כרטיס ביקור. עם זאת, לא מעט אנשים אינם מודעים לחשיבות העצומה שישנה לתחום של כתיבת תוכן לאתרים. בטקסט הקצר שלפניכם נסקור בקצרה את הנושא המורכב הזה ואנו מזמינים אתכם להתחיל להתעניין בו - על מנת שתוכלו להפיק את המרב מהאתר שלכם.
רוב הסיכויים שהשקעתם לא מעט מאמצים בהקמת האתר. כתיבת תוכן לאתרים היא תהליך שמתרחש באופן עקרוני בזמן ההקמה, אבל לעתים התכנים מוספים רק לאחר שהאתר כבר נמצא ברשת. על כן, אל יאוש - גם אם אתם לא מרוצים מהתכנים הנוכחיים שבאתר שלכם וגם אם אתם עדיין בתחילת הדרך, ישנן לא מעט חברות שעוסקות בענף של כתיבת תוכן לאתרים שישמחו למלא את האתר שלכם בתכנים איכותיים.
המטרה של כל אתר בסופו של דבר היא להוביל לחשיפה גדולה ככל האפשר. לא משנה אם מדובר על אתר ממשלתי או על אתר של נותן שירותים זה או אחר. השאלה היא - כיצד מגיעים לכמה שיותר גולשים. שימו לב לצורת הגלישה שלכם ומיד נסביר איך היא קשורה לנושא של כתיבת תוכן לאתרים.
אתם מקישים שאילתא באחד ממנועי החיפוש וממתינים לרשימת תוצאות החיפוש. ברגע שעולה רשימת תוצאות החיפוש, רוב הסיכויים שאתם עוברים עליה ברפרוף או פשוט בוחרים את התוצאה הראשונה או השנייה. מעט מאוד גולשים עוברים לדף השני של תוצאת החיפוש ולשלישי ספק אם אי פעם הגעתם. כתיבת תוכן וניהול תוכן לאתרים צריכה להתחשב בדרישת מנועי החיפוש על מנת שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש, וזוהי אמנות לשמה - קוראים לזה אופטימיזציה או קידום אורגני.
חשוב לדעת כי כתיבת תוכן לאתרים פונה במקביל לשני אפיקים – האחד הוא מנוע החיפוש והשני הוא הקורא.
השאיפה של כתיבת תוכן לאתרים היא ליצור עניין אצל הגולש. לשם כך הכותב המוכשר יוצר תגובה מסוימת בקורא. זו יכולה להיות תגובה רגשית ויכולה להיות גם סקרנות אינטלקטואלית. על פי רוב המטרה הסופית הינה לייצר הנעה לפעולה כגון - השארת פרטים, חוות דעת, קניית מוצר וכיו"ב.
ככל שהקורא יהיה יותר מעורב, כך הוא גם יישאר זמן רב יותר בדף הספציפי וכמובן שבאתר באופן כללי. גוגל מסוגלת לנטר את משך השהייה בדפים ומדרגת אותם בהתאם. אי לכך, כתיבת תוכן לאתרים היא מלאכת מחשבת שצריכה מצד אחד למצוא חן בעיני הקורא ומאידך גיסא למצוא חן בעיני מנוע החיפוש.
לרוע המזל, לעתים נוצר חוסר איזון ולא מעט אנשים שעוסקים בתחום של כתיבת תוכן לאתרים מזניחים את הקורא לטובת מנועי החיפוש. חשוב לזכור – כתיבת תוכן לאתרים מטרתה בראש ובראשונה לייצר אתר אטרקטיבי ומעניין. כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט מיועדת לגולשים ובלי עניין, שום מילת חיפוש או תמונות מרהיבות לא יועילו!