כתיבה לאינטרנט
חברת ליד מספקת שרותי כתיבה לאינטרנט לחברות וארגונים המעוניינים בכתיבה איכותית במיקור חוץ.
כתיבת תוכן איכותי מתחילה באפיון ממוקד של המסרים אותם רוצה הלקוח להעביר ומסתיימת בהנעה לפעולה או במיצוב המותג והשרות. אנו מספקים שרותי כתיבה משנת 2006 לכל סביבות האינטרנט השונות לרבות אתר חברה, בלוגים, רשתות חברתיות - פייסבוק ולינקדאין, אתרי תמיכה, ניוזלטר, פורומים ועוד.
כל בעל עסק שהקים אתר, מעוניין לקדם את האתר שלו אם במנוע החיפוש של גוגל ובכל אמצעי אחר לקידום אתרים עסקיים. עסק שפונה בין השאר לאנשי קשר בחול: לקוחות - ספקים - מפיצים - תלוי במידה רבה ביכולת שלו לתקשר איתם. ברמה הראשונית ביותר מדובר בשפה האנגלית. כך משווקים היום בשוק הבינלאומי:
* אנגלית ברמה גבוהה
* אנגלית עיסקית - Business English
* תוכן קריאטיבי המסוגל לעניין - למשוך - לייצר הנעה לפעולה
* אנגלית שיווקית המשתמשת בסטנדרטים מקובלים בעולם השיווק
הדרך הטובה ביותר להתחיל את מסע הקידום שלך ברחבי הרשת הוא להשתמש בשירותי כתיבת תוכן באנגלית שמוצעים על ידי חברות תוכן מקצועניות.
צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או לתאום פגישת אפיון
אם אתם זקוקים לכותב תוכן שיווקי באנגלית, אנו הכתובת הראשונה שלכם - חברה שמתמחה בתחום של כתיבת תוכן שיווקי באנגלית!
אתרי אינטרנט אשר מקודמים במצעות קידום אורגני - SEO - זקוקים לכותבים מקצועיים המתמחים בכתיבה על פי סטנדרטים של אופטימיזציה - כתיבה שמעניינת גם את הקורא וגם את מנוע החיפוש גוגל.
התהליך בדרך כלל לא מתחיל בכתיבת המאמרים, אלא מתמקד קודם כל בפיענוח של מילות מפתח שהופכות את המאמרים לכלי לקידום האתר כולו. מנוע החיפוש של גוגל מסתמך כמובן על מילות מפתח מסוימות שמוקשות על ידי הגולשים.
חברת קידום אתרים תפענח באמצעות מחקר אילו מילים שקשורות לתחום העיסוק של האתר הן הפופולריות ביותר בקרב הגולשים. המילים האלו יועברו למי שמתעסק בתחום של כתיבת תוכן לאינטרנט והוא ייצור בנק מאמרי תוכן שבהם משולבות מילות המפתח האלו.
לאחר שחברת קידום האתרים הגישה רשימה של מילות חיפוש פופולריות, הגיע הזמן להזמין מכותב מומחה בתחום של כתיבת תוכן לאינטרנט את המאמרים הדרושים לנו לפי מילות החיפוש. ישנם לקוחות שמנסחים עבור הכותבים שלהם רשימת נושאים מסודרת ומוגדרת ומבקשים שילוב של מילות המפתח. אחרים יעדיפו למסור את קביעת מילות המפתח לכותב והוא זה שיבצע כתיבת תוכן לאינטרנט תוך פיתוח נושאי המאמרים בעצמו.
בדרך כלל בחירת מומחה בתחום כתיבת תוכן לאינטרנט מתבצעת על ידי הלקוח או ע"י חברת הקידום, שעובדת עם מספר כותבים ויכולה להתאים בין המאמרים ובין הכותב - כך שהתוכן יהיה איכותי ואמין ככל האפשר. בחירת הכותב שיספק שירותי כתיבת תוכן לאינטרנט תהיה לא רק על סמך הקשר שלו לנושא אלא גם לפי איכויות הכתיבה שלו, היכולת שלו להנפיק מאמרים טובים, מקוריים וקריאים בנושא זה, מבלי שנצטרך לערוך באופן משמעותי את המאמרים, לשכתב אותם ולשנותם.
הקצב המהיר של חלופת תכנים באינטרנט מחייבת כותבים ליצור תוכן קריא כאן ועכשיו. לכן חברות התוכן משתדלות להעסיק ולהזמין מאמרים רק מכותבי תכנים שמבינים אינטרנט ואת השפה השיווקית שדרושה בו. כתיבת מאמרים לאינטרנט היא חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית של כל חברה שמתחזקת אתר ורוצה שיישאר עדכני ורלוונטי. עבור הכותבים עצמם, מדובר במקצוע מרתק שמציב בפניהם אתגרים חדשים מדי יום.