המילה ליד פירושה בלשון השיווק קשר עם לקוח פוטנציאלי. אנו מספקים שרותי כתיבת תוכן מקצועי וכאשר גולש נכנס לאתר שלך, הוא בדרך כלל מחפש משהו ספציפי, ומקווה שיימצא אותו באתר שלך. כיצד תהפוך אותו ממבקר אקראי ל-LEAD אמיתי, כלומר ללקוח פוטנציאלי
יצירת LEAD זהו מקצוע יצירת LEAD זה המקצוע שלנו. הגולש באתר נמצא בחיפוש אחר משהו, אלא שמרווח הסבלנות ותשומת הלב שלו מוגבל ביותר. זמנו קצוב. אלטרנטיבות אינספור מחכות לו בחוץ. מבנה האתר, העיצוב שלו, תכנון מבנה הגלישה והתוכן שלו – כל אלה חייבים לעבוד יד ביד כדי לגרום לגולש להפוך ל"ליד" איכותי.
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר
או בטלפון:
בסוף הדרך, ישנה פעולה שאתה מצפה שהגולש יעשה. זו יכולה להיות אחת או יותר מני כמה אפשרויות –
מילוי טופס רישום והשארת פרטים
טלפון למספר שלך המופיע באתר
משלוח אימייל לכתובת שסיפקת לו
קנייה מקוונת מתוך דף מוצר (במקרה של אתר מכירות)
זו הפעולה. מטרת האתר וכל מה שיש בו היא אחת – להניע את המבקר לפעולה, לגרום לו לעשות את אותה פעולה מתוך כמה אפשרויות, שתראה כי הוא מעוניין, ויכול להיות לקוח בפועל.
עם הנקיטה בפעולה, הגולש הפך ללקוח פוטנציאלי. ולא רק שיש לך אפשרות לעניין אותו ברגע זה, קרוב ככל האפשר ליצירת הקשר מצידו, אלא שברגע שמילא את הטופס הוא נכנס למאגר המידע שלך. זהו! הוא שלך מעתה ולאורך זמן!
מרגע זה האחריות היא עליך – צור איתו קשר, שמור על הקשר הזה לאורך זמן עי ידי משלוח דיוור, משלוח ניוזלטר, טלפן אליו עם הצעות מיוחדות ומבצעים – אל תניח לו! הוא כמו רכוש שלך. היה ותוותר עליו, ויתרת על רכוש – על נכס ששווה כסף!
LEAD הוא LEADER
צוות ליד נחשב לצוות מוביל בתחום התוכן בארץ – על כן אנו LEADER בשוק שבו אנו פועלים.
להיות מוביל שוק זה מחייב! על כן אנו מחויבים לשמור על רמה גבוהה ביותר של מוצר תוכן:
אחידות
סגנון עדכני ומרתק
מיקוד ועניין לאורך הכתבה
הבנה בתחום הנושאי
הגהה מושלמת
צרו איתנו קשר לקבלת בדיקת האתר שלכם מהיבטיי תוכן והמרה - צור קשר