חברתנו מספקת שרותי כתיבת תוכן שיווקי מקצועי ותכנים המיועדים לפלטפורמות האינטרנט השונות. צרו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות מהאיכות של חברת תוכן מקצועית שמוכיחה זאת חודש בחודשו.
מעוניינים בשרותי כתיבת תוכן לאתרים באופן שוטף ומקצועי? חברת ליד מספקת תוכן מקצועי לאתרים ולפלטפורמות אינטרנט שונות באופן קבוע ואיכותי.אין עוררין על כך שעסק ללא אתר אינטרנט הוא כמו איש מכירות ללא כרטיס ביקור. עם זאת, לא מעט אנשים אינם מודעים לחשיבות העצומה שיש לאספקת תוכן איכותי וקבוע לאתר ולשאר התשתיות באינטרנט.
חברת ליד מספקת שרות כתיבת תוכן בתשלום עבור אתר האינטרנט / תוכן שיווקי לברושור / בלוגים / ניוזלטר / אתרי מאמרים או פלטפורמות אינטרנט שונות או פרינט.
בקישור הבא תוכלו לראות הסבר שלנו על כיצד כותבים תוכן ייעודי לאתר העוסק בעריכת דין.
רצינו לחלוק אתכם קצת מניסיוננו בכתיבת תוכן. לרשותכם 3 טיפים מנצחים לכתיבת תוכן איכותי :
או במילים אחרות, התאימו את התוכן לקהל היעד הרלוונטי. מעוניינים לכתוב תוכן שיווקי שמיועד לפנות אל עורכי דין? ראוי שתשתמשו בשפה גבוהה ורהוטה תוך שימוש בביטויים מקצועיים, בהקשר ובצורה הנכונה. הרעיון הוא לפנות אל כל קהל יעד "בגובה העיניים". האתגר הוא בכך שעיניהם של אנשים שונים, נמצאות בגבהים שונים.
רוצים לכתוב מאמרים איכותיים באמת? לפני שאתם מתיישבים וצתחילים לכתוב, עצרו לרגע ודמיינו לעצמכם פרופיל כללי של הקורא שאליו אמור הטקסט לדבר.
לפעמים זה רק תירוץ, אך במקרה של כתיבת מאמרים או כתיבת תוכן שיווקי, הגודל באמת לא קובע. כאשר מדובר בכתיבת מאמרים שמטרתה להעביר מסר שיווקי, אין צורך 'להעמיס' על הקורא תוכן מייגע כאורך הגלות.
דוגמא נפלאה לתכנים שיווקיים קצרים שמשרתים את המטרה באופן נפלא הם אותם טקסטים המצויים על גבי קרטוני החלב או קופסאות הקורנפלקס. טקסטים אלו מיועדים למעשה לייצר אווירה חיובית המקושרת באופן ישיר למותג שאותו אנו צורכים ולחזק את הקשר בינינו לבין המוצר.
כבר הסברת ללקוח שלך את כל היתרונות של המוצר, למה הוא הכי טוב, הכי משתלם, הכי כדאי, חדיש ומתקדם. הוכחת לו גם שאתה מתעלה על כל המתחרים בכל מדד אפשרי והמחיר שלך.. הכי זול בארץ!
OK, הוא השתכנע. אבל מה קורה עכשיו? זה הרגע שבו האדם שקרא את התוכן השיווקי שלך שואל את עצמו את השאלה הבאה "מה אני אמור לעשות עם המידע הזה"?
זה המקום שלנו להניע אותו לכדי פעולה מסויימת. מהי אותה פעולה? זה כבר תלוי בצורך שלך. האם אתה מנסה למכור מוצר? לגרום לגולש להוריד תוכנה מהאתר שלך? לשלוח לך פרטי יצירת קשר?
כל אחד ממטרות אלו מציינת פעולה שונה ולכן גם ההנעה אליה תתבצע בצורה שונה. ובמילים פשוטות - אם אתה רוצה שהלקוח ישאיר פרטים ליצירת קשר בטופס שבאתר שלך, פשוט תגיד לו, חד וחלק, "השאר פרטים בטופס יצירת הקשר" או "צרו עימנו קשר בטופס שבאתר ונשוב אליכם בהקדם". בצורה דומה יש להתייחס לכל פעולה אחרת שנרצה שהקורא\גולש יבצע, ופשוט לבקש ממנו לבצע אותה.