מרבית החברות המכבדות את עצמן דואגות להקים אתר שהוא לפחות דו-לשוני - עברית-אנגלית. אלא שהחדרת התכנים באנגלית אינה דורשת רק תרגום אחד לאחד - כדי לייצר אפקטיביות והנעה לפעולה, הכתיבה צריכה להתבצע במקורה באנגלית ולדבר אל הקורא ברוח השפה שהוא חש איתה בנוח.
עבור חברות וארגונים רבים, נושא התוכן באנגלית הוא MUST. יצואנים חייבים לדבר אל לקוחות ומפיצים פוטנציאליים. יבואנים חייבים לדבר אל ספקים וחברות לשיתוף פעולה מסחרי. ארגונים חייבים לתקשר עם ארגונים מקבילים אליהם בחו"ל. כל אלה זקוקים לתוכן באנגלית ברמה הגבוהה ביותר, שכן הם משחקים בשוק גלובאלי, בו אין תירוצים. אתה צריך להציג את עצמך, את החברה שלך, את המוצר שלך, בסטנדרטים הגבוהים ביותר!
חברות רבות מתחרות בחו"ל עם גופים הגדולים מהן עשרות מונים. על כן בכל מדד אפשרי - אם זה תוכן, מיתוג, עיצוב - אותן חברות חייבות להופיע און ליין ברמה מכובדת על פי המדדים העסקיים המקובלים בעולם העסקים. רמת התוכן באנגלית היא וודאי חלק חשוב וקריטי מה"אריזה" של החברה מול שווקי חו"ל. כל ניסיון לחסוך יגרום רק נזקים. הדבר נכון לגבי כל החומרים השיווקיים - אם זה ניוזלטר, ברושור או מצגת - רמת הקריאייטיב הנדרשת הינה הגבוהה ביותר.
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר לא מחייבת
- לצוות הכותבים של ליד ניסיון רב בכתיבה לאתרים באנגלית
- אתרים תדמיתיים
- אתרי מאמרים עשירי תוכן
- אתרי מכירות און ליין
- אתרי תוכן ייעודי
- אתרים רב-לשוניים קרא עוד
כתיבת תוכן שיווקי באנגלית איננה דבר של מה בכך.
בחברתנו עובדים כותבים מנוסים, דוברי אנגלית שפת ומומחים בכתיבה שיווקית באנגלית, ומנהל החברה הוא בעל ניסיון כקופירייטר עבור חברות רבות בארץ ובחו"ל. לכן תוכל להיות סמוך ובטוח ברמת התוכן השיווקי באנגלית שתקבל מצוות ליד.
אנחנו לא רק דוברי אנגלית.
אנו מדברים את השפה שלך - שפת השיווק!
* מיטב הכותבים והקופירייטרים המנוסים באנגלית
* כל הכותבים בעלי אנגלית ברמת שפת אם
* ניסיון רב-תחומי ויכולת תחקור והבנת נושאים לעומק
* ניסיון בכתיבה שיווקית ברמות הגבוהות ביותר
* שליטה בכל ענפי המדיה - אתרי אינטרנט, ניוזלטר, בלוג, חומרים שיווקיים בפרינט, סרטוני תדמית
* הבנה שיווקית ופרסומית אשר מאפשרת לנו לייצר את המסרים הקולעים ביותר